پادکست گوینده شو – قسمت اول

پادکست گوینده شو

پادکست گوینده شو – قسمت اول

 

دانلود قسمت اول پادکست گوینده شو

 

به گوینده شو خوش اومدید. گوینده شو پادکستی از آکادمی گویندگانه که به شما کمک می‌کنه مسیر گوینده یا دوبلور شدنتون رو با سرعت طی کنید و در کمترین زمان تبدیل به گوینده یا دوبلور خوبی بشید و بتونید از اون کسب درآمد خوبی داشته باشید.

در این پادکست قصد داریم آموزش های کوتاهی برای شمایی دوست دارید گوینده یا دوبلور بشید آماده کنیم تا در کم ترین زمان ممکن بتونید وارد این حرفه‌ی جذاب بشید. بخشی از پادکست آموزشی و بخش دیگری از پاسخ به سوالات شما دوستان عزیز هست.

در قسمت اول گوینده و گویندگی رو تعریف می‌‎کنیم و بررسی می‌کنیم که آیا شما واقعا گویندگی رو می‌خواید یا هدفتون حرفه‌ی دیگه‌‎ای هست و به اشتباه به سمت گویندگی اومدید!

راه‌های ارتباطی ما وب سایت ما به نشانی Gooyandegan.com، می‌تونی به اینستاگرام ما از ایـنـجـا و تلگرام ما هم از ایـنـجـا دسترسی داشته باشید.
اگر سوالی داشتید هم می‌تونید از طریق شماره 09140848994 برای مآ در تلگرام یا ایتا پیام بفرستید.

هر هفته چهارشنبه ها منتظر پادکست گوینده شو از آکادمی گویندگان باشید. این برنامه از طریق وب سایت و تلگرام آکادمی گویندگان و همین طور اپلیکیشن شنوتو در دسترس شماست.

4 دیدگاه برای “پادکست گوینده شو – قسمت اول

  1. ایرج حسنپور گفته:

    درود بر شما جناب حاجی پور عزیز
    قسمت دوم این پادکست رو کی در سایت قرار می دید؟

    • علی حاجی پور گفته:

      درود جناب حسنپور عزیز
      تا قسمت 9 روی کانال شنوتو و کست‌باکس ما هست. به زودی هم سایر قسمت‌های پادکست رو روی وب‌سایت قرار خواهیم داد. این هفته هم شماره 10 منتشر می‌شه.

  2. آسیه تاتاری گفته:

    سلام عرض ادب
    من سال‌هاس دارم کار گویندگی تبلیغاتی انجام میدم
    در شهر بجنورد(استان خراسان شمالی)
    در شهر ما کسی بهایی به این هنر نمیده
    و از نظرشون نباید پول خاصی به این افراد داد.واقعا نمیشه ازین کار درآمدی داشت برخلاف اینکه من عاشق این کارهستم.نمونه کار توی پیجم دارم ببینید و راهنماییم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *